ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հանրային քննարկման էր ներկայացրել հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերի նախագիծը, որի վերաբերյալ բազմաթիվ գիտական և կրթական կառույցներ ներկայացրեցին իրենց եզրակացություններն ու կարծիքները:
Հիմնականում անվստահություն է հայտնվել չափորոշիչների աշխատանքային խմբերին:
Հնագետները կարծում են, որ հայագիտական առարկաների բովանդակության մեջ խնդիրներ կան:
Զրույց ՀԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի տնօրեն Պավել Ավետիսյանի հետ։