Երաժշտական եռանկյունի

«Ասոնանս» անսամբլի նոր համերգային նախագիծը․ «Երաժշտական եռանկյունի»

Վերջերս Հայաստանում տեղի ունեցած «Քրոս Ռոուդս 2022, ժամանակակից երաժշտության օրեր» փառատոնի շրջանակում «Ասոնանս» անսամբլը ներկայացրեց նոր ծրագիր, ինչի շուրջ մենք զրուցում ենք կոմպոզիտոր Սերգեյ Ումրոյանի և նվագախմբի անդամ, ֆլեյտահար Նարեկ Ավագյանի հետ:

Ժամանակակից ակադեմիական երաժշտության ընթացքն այնքան բազմաշերտ, բազմաոճ և բազմաբնույթ է, որ ներկայացնել այն որպես միատարր երաժշտական երևույթ չափազանց դժվար է։ Հատկապես կարևորվում է այդ զարգացման ընթացքին հետևելու և մասնակից լինելու հանգամանքը, ինչի միակ լուծումը մի կողմից այդ երաժշտության կատարումն է, մյուս կողմից ունկնդրումը:

«Մեր հասարակությունը հաճախ զարմանքով, կամ նույնիսկ մերժումով է ընդունում ժամանակակից երաժշտության նոր դրսևորումները՝ արտառոց համարելով կոմպոզիտորների որոնումները, փորձարարությունը և սեփական նոր երաժշտական լեզու գտնելու ցանկությունը»,-ասում է կոմպոզիտոր Սերգեյ Ումրոյանը:

Անդրադառնալով Հայաստանում կատարվող ժամանակակից երաժշտությանը՝ մենք ամեն անգամ բախվում ենք երկակի խնդրի հետ՝ որքանո՞վ է ներկայացված համաշխարհային ժամանակակից երաժշտությունը և որքանով՝ հայրենականը: Այստեղ տեսնում ենք մեծ բացեր՝ կապված կոմպոզիտորների հրապարակման և այն սակավաթիվ երաժիշտների ու նվագախմբերի հետ, որոնք համաձայնվում են և կարող են կատարել այդ երաժշտությունը:

Ժնևի կոնսերվատորիայի շրջանավարտ և 10 տարուց ավելի արտասահմանում աշխատանքային փորձ ունեցող, այժմ Ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի մենակատար, կոնցերտմայստեր Նարեկ Ավագյանը, շարունակելով թեման, ասում է.

«Հաճախ ժամանակակից երաժշտության կատարումը պահանջում է նորագույն ձայնարտադրության տեխնիկաների և հմտությունների տիրապետում, որը գալիս է միայն փորձից, շփումներից և ձևավորվում բեմական գործունեությամբ: Մեր անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար Արամ Հովհաննիսյանը շատ հետևողական է նորագույն երաժշտությունը ներկայացնելու հարցում, և մենք պարբերաբար հնչեցնում ենք նոր երաժշտություն, արտասահմանյան հայտնի և նոր անուններ, ինչպես նաև հայկական մի շարք կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ»:

Համերգային ծրագրում ընդգրկված էին Ջուդիթ Վարգայի, Օսկար Կոլոմինաբոշի, Սերգեյ Ումրոյանի, Ջանլուկա Դեսերտիի 21-րդ դարում գրված երաժշտությունը, ինչպես նաև Լուչիանո Բերիոյի՝1968 թվականին և Աշոտ Զոհրաբյանի՝ 1994 թվականին ստեղծած գործերը: Հաղորդման մասնակիցները նշեցին, որ ռադիոն նորույթները հանրահռչակելու և հասարակությանը իրազեկելու առավել արդյունավետ միջոցն է։

Հաղորդման ընթացքում հնչում են վերը նշված ստեղծագործությունների համերգային կատարումներ՝ «Ասոնանս» անսամբլի կատարմամբ:

Back to top button