«Մեր շուկան շատ փոքր է, եւ այսօր հայ գործարարները ՝ անկախ գործունեության ոլորտից և բիզնեսի հաջողությունից, պետք է ոչ թե իրար հետ մրցեն, այլ հակառակը՝ համախմբվեն եւ բիզնես գործունեություն ծավալեն՝ նոր շուկաներ մուտք գործելով»,– «Մտքերի խաչմերուկ» հաղորդման ժամանակ ասել է «Արտ Լանչ» ցանցի հիմնադիր Բակուր Մելքոնյանը ։
Կա արդյո՞ք ատելության խոսք բիզնես միջավայրում , ինչպե՞ս է այն դրսևորվում։
Ըստ գործարարի՝ տնտեսական հարաբերություններում ատելության խոսքն ու վիրավորանքը ուղիղ դրսևորումներ չունեն, բայց կան երևույթներ, որոնք արգելակում են շուկայի զարգացումը։ Դրանք են՝
- ոչ միասնական գործելու մղումը,
- ավելորդ ամբիցիաները,
- նոր գործիքակազմերից չօգտվելը,
- ասոցիացաների շուրջ չհամախմբվելը։
Խոսելով անառողջ մրցակցության մասին՝ Մելքոնյանը իրեն վերաբերող մի պատմություն է հիշել․ «Մասնավոր զրույցի ժամանակ գործարարներից մեկը, տեղյակ չլինելով, որ զրուցակիցն ինձ մտերիմ մարդ է, հարցին ի պատասխան, թե ինչպես են գործերը, ասում է՝ քանի Բակուրի գործերը լավ են, իմը լավ չի լինի»։ Գործարարը հորդորում է զերծ մնալ բացասականից, ծուլությունից, միմյանց վիրավորելուց եւ ինքնակրթվելով առաջ գնալ՝ նոր շուկաներում «Պատրաստված է ՀՀ–ում» բրենդը մրցունակ դարձնելու համար։