15 րոպեն քիչ է

Քառալար քամանչայի ներդնողն ու արևելքի երաժշտության մաեստրոն․ «15 րոպեն քիչ է»

Նա յոթ տարեկանից նվագել է հոր, ապա և այլ սազանդարական խմբերի հետ, երգել, վարժվել դուդուկի ու քամանչայի նվագին։

Բաքվում որպես մենակատար աշխատել է Անտոն Մայիլյանի «Արևելյան նվագախմբում», Թիֆլիսում հաճախ հանդես է եկել նշանավոր աշուղՀազիրիի խմբում։

1905 թվականին ադրբեջանական երգիչ Կարյագդօղլու և թառահար Փիրումովի հետ համերգներով շրջագայել է Անդրկովկասում, Միջին Ասիայում ու Իրանում, մասնակցել գրամոֆոնային գրառումների։

Ուսումնասիրելով մերձավորարևելյան լեզուները և ժողովրդական երաժշտությունը՝ մասնագիտացել է մուղամների արվեստում, ներդրել քառալար քամանչան։ 1909 թվականից Անդրկովկասի և Իրանի քամանչահարները նրանից փոխառել են նաև քամանչայի լարվածքը։

1926 թվականին Երևանի կոնսերվատորիայում հիմնադրել «արևելյան ֆակուլտետ», դասավանդել է արևելյան երաժշտության տեսություն և Ալեքսանդր Սպենդիարյանի օժանդակությամբ ստեղծել է նվագախումբ, ղեկավարել Հայաստանի հանրային ռադիոյի ժողգործիքների անսամբլը։

«15 րոպեն քիչ է», բայց այս ընթացքում մաեստրոներ Ռուբեն Մաթևոսյանն ու Մարտին Վարդազարյանը հասցնում են խոսել Սաշա Օգանեզաշվիլի, նույն ինքը Ալեքսանդր Օհանյանի մասին։

Back to top button