Շուտով նույն դասարանում մնացող աշակերտ չենք ունենա: Եվ ոչ մի ուսուցիչ չի կարող սպառնալ, որ նրա ծուլության գինը նույն դասարանում մնալն է: Համենայնդեպս, առաջարկվող հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը նման մոտեցում է որդեգրում: Սա առաջարկվող կտրուկ փոփոխություններից միայն մեկն է:
Երևանի Ջոն Կիրակոսյանի անվան թիվ 20 դպրոցի տնօրեն Անահիտ Խոսրովյանը, ԵՊՀ դասախոս, փիլիսոփայական գիտ. թեկնածու, դոցենտ, ՀՖՀՀ-ի Հումանիտար և սոցիալական առարկաների ամբիոնի վարիչ Հովհաննես Հովհաննիսյանը, Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը ռադիոբաավեճի ընթացքում քննարկել են հանրակրթության նոր չափորոշիչները:
ԵՊՀ դասախոս, փիլիսոփայական գիտ. թեկնածու, դոցենտ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Այո թվանշանային գնահատականը ֆետիշացրել ենք, բայց չի կարելի հակառակ ծայրահեղության մեջ գցել և ասել գնահատական պետք չի: Սա հակառակ ծայրահեղություն է, որն ավելի վտանգավոր իրավիճակ է ստեղծում: Թեև ցանկացած գնահատման համակարգ ձևավորման ֆունկցիա ունի: Գնահատման թվային համակարգը մրցակցության տրամադրություններ է ստեղծում,- իհարկե լավ է անում, որ ստեղծում է: Մրցակցությունը գիտության և կրթության ոլորտում ամենայն խրախուսելի երևույթ է:
Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտաշես Թորոսյան․ Անցնում ենք որակական գնահատման, որտեղ նշվում է, թե աշակերտը ի՞նչ հաջողություններ ունի և ի՞նչ ուղղությունների վրա աշխատելու անհրաժեշտություն: Ի՞նչ պետք է անի ուսուցիչը, ինչպե՞ս փոխի դասավանդման իր մեթոդները, որպեսզի թույլ աշակերտի մոտ թույլ կողմերը նույնպես ուժեղանան: Եթե ասում ենք, որ տարրական դպրոցում և 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակում թվանշան չենք նշանակելու՝ դա չի նշանակում, որ չենք նկարագրելու աշակերտի հաջողությունները: Նոր չափորոշիչներով հանում ենք նաև անբավարար գնահատական հասկացությունը և վերացնում նույն դասարանում մնալու սպառնալիքը: Ինչպե՞ս է գնահատվելու աշակերտը թվանշաններ չնշանակելու և անբավարար գնահատական չունենալու պարագայում:
Երևանի Ջոն Կիրակոսյանի անվան թիվ 20 դպրոցի տնօրեն Անահիտ Խոսրովյան․ Երեխաների գիտակցության մեջ նստած չէ, որ սովորելը պետք է լինի առաջնային: Չկա այդ մշակույթը: Ի վերջո, այո, թվանշանային գնահատումը ստիմուլ է տալիս: Երբ լսեցինք գնահատականների հանելու մասին՝ ուսուցիչների մի մասը կողմ էին, մյուսները ասում էին, որ այսօր գիտելիքի չափման ուրիշ միջոց չկա: Սա ունի իր բացասական կողմերը, որովհետև հանրությունը դեռ պատրաստ չէր այս փոփոխությանը: Անցումային գործընթացը շատ բարդ է երեխաների համար: Դրա պատճառով էլ դեռ սթրեսային իրավիճակում են մարդիկ: Եթե սա պետք է ընդունվի 2023 – 2024 ուս. տարվանից՝ կարելի էր այսօրվանից սկսել գործընթացը, որպեսզի առանց ցնցումների, սահուն անցում կատարվեր: