Դասական երաժշտությունը և մենք

Օպերետ ժանրը և դրա հիմնադիր՝ Ժակ Օֆֆենբախը․ «Դասական երաժշտությունը և մենք»

Կոմպոզիտոր, թավջութակահար, երաժշտական ֆելետոնիստ, երկիծաբան–բուֆֆոնիստ, իմպրովիզացիայի մեծ վարպետ։

Մինչ Նապոլեոն 3-րդը կհաստատվեր բռնապետի իր դերում, Օֆֆենբախը հայտնագործեց օպերետը, այնպես որ շուտով Փարիզում նրան սկսեցին կոչել «Մեծն ապականագործ, բարոյազրկող»: Ներկայացումները համարվում էին անպարկեշտ, հասարակությունն այլասերող:

Եթե այսօրվա ֆրանսիական թատրոնում կա մի բան, որն ունի ապագա, դա Ժակ Օֆֆենբախն է․ Ուիլյամ Տեկկերեյ։

Ի՞նչ միջավայրում, քաղաքական ի՞նչ իրադրության մեջ էր ձևավորվում Օֆֆենբախ կոմպոզիտորի կերպարը: Ինչի՞ շնորհիվ էր նա ստացել «Շանզէլիզեի Մոցարտ» անվանումը։ Ի՞նչ դեր խաղաց նա օպերետային արվեստում և ինչո՞ւմ էին նրան մեղադրում։

Back to top button