Կարողանալ պատժի առաջ կանգնեցնել ցեղասպան պետությանը և նրա ժառանգորդին՝ Թուրքիայի Հանրապետությանը:
Օրակարգային դարձնել Սևրի դաշնագրին և Հայկական հարցին առնչվող խնդիրները երիտասարդության համար, որոնք շարունակելու են ավագ սերնդի պահանջատիրական պայքարը:
Այդ պայքարը շարունակել երկու ուղղությամբ՝ Հայոց ցեղասպանության ճանաչում, դատապարտում, հատուցում ստանալը և հայկական պահանջատիրության դասական ձևին վերաբերող գիտական հետազոտություններ տարբեր ոլորտներում:
Թեմային է անդրադառնում ԳԱԱ արևելագիտության ինստիտուտի տնօրեն, ակադեմիկոս, թուրքագետ Ռուբեն Սաֆրաստյանը: Ապրիլի 24-ը և Հայկական հարցը՝ մաս 3-րդ: