«Հեռուստամարաթոն 2019»- ի արդյունքը նախորդ տարիներից ավելի քիչ գումար, բայց մասնակիցների ավելի մեծ քանակ արձանագրեց։ Հիմնադրամը փոխել է ռազմավարությունը և կարևորում է ոչ թե նվիրատվությունների չափը, այլ՝ նվիրատուների քանակը։
«Եթե հիմնադրամը կարողանա 1 մլն հայ ներգրավել, որոնք ամսական 5-10 դոլար կփոխանցեն, Հայաստանը կշենացնենք»,- ասում է «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի գործադիր տնօրենը։
«Դժվար գործողություն է՝ փոխել մարդկանց վերաբերմունքը, որ ոչ թե գումար տան, այլ այդ գործն անեն հաճույքով»,- ասում է «Արժեքների հեղափոխություն» հաղորդման հեղինակ Վահե Հովհաննիսյանը։ Նրա կարծիքով՝ ցուցանիշ պետք է լինի ոչ թե մասնակիցների քանակը, այլ նրանց ներգրավվածության ու մասնակցության աստիճանը։
Հովհաննիսյանը համոզված է՝ մասնակցության, ներգրավվածության, նվիրվածության գաղափարները շատ ավելի կարևոր են, քան` հավաքված գումարները։
«Հիմնական հարցը մեկն է՝ կարո՞ղ ենք առաջ բերել այնպիսի նպատակներ, որոնցով կհետաքրքենք, կոգևորենք աշխարհում ապրող հայերին, կհամախմբենք բոլորին»։
Խնդիրը, ըստ Հովհաննիսյանի, որակով նպատակներ ունենալն է։