Բագրատաշենի անցակետում կուտակված աջ ղեկով մեքենաների մուտքը ՀՀ կթույլատրվի, բայց պայմանով
Պետական եկամուտների կոմիտեն առաջարկ ունի աջ ղեկով մեքենա ներկրած անհատներին ու կազմակերպություններին:
Հնարավորություն տալ մեքենաները ներկրել Հայաստան՝ առանց շահագործման թույլտվության ու պայմանով՝ մեկ տարվա ընթացքում նրանք պետք է փոխեն մեքենաների ղեկերը:
Քննարկում՝ տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարարությունում: Առանցքում՝ կրկին աջ ղեկ ունեցող մեքենաների խնդիրն է: Տարեսկզբին ընդունված աղմկահարույց նախագիծն ի սկզբանե արգելում էր աջ ղեկ ունեցող մեքենաների ներկրումը մինչև այս տարվա հոկտեմբերի մեկը: Սակայն օրենսդրական փոփոխություններից հետո օրենքը ուժի է մեջ է մտել՝ անժամկետ: «Ղեկը՝ աջ» նախաձեռնության անդամ Արթուր Միսակյան:
Միսակյանը փաստում է՝ մոտ 150 մեքենա սահմանին, շուրջ 2 հազարն էլ վրացական տարբեր քաղաքներում են կուտակվել, Վրաստանում բարձրացել են նաև աջ ղեկից ձախի տեղափոխման գները:
Աջ ղեկով մեքենաներ ներկրողները կառավարությանն առաջարկումը են մինչեւ 2020 թվականը դրանք ներկրելու հնարավորություն տալ։ Տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարարի առաջին տեղակալ Արմեն Փամբուխչյանը պարզաբանում է, թե ինչու են դեմ այս առաջարկին:
Առաջարկ ՊԵԿ-ից. նախագահի տեղակալ Շուշանիկ Ներսիսյանն ներկայացնում է գործողի կարգը. կարելի է մեքենան ներկրել, մեկ տարվա ընթացքում վերափոխել։
Վարորդները առաջարկը կքննարկեն ու երկուշաբթի գերատեսչություններին կպատասխանեն: