- Ինչպե՞ս կարող են մանկական անիմացիոն ֆիլմերը նաև կրթական բաղադրիչ ապահովել։
- Ի՞նչ սկզբունքով պետք է ընտրել մուլտֆիլմեր։
- Ի՞նչ բացասական ազդեցություն կարող են ունենալ սխալ ընտրված մուլտֆիլմերը։
- Որքանո՞վ է ծնողը կարողանում հետևողական լինել, որպեսզի երեխան ճիշտ մուլտֆիլմ դիտի։
Պարզաբանում են «Հասարակության իրազեկվածության բարձրացում անիմացիոն ֆիլմերի միջոցով» նախագծի հեղինակ Արփինե Բաբախանյանը և «Մադաթյան» հոգեբանական կենտրոնի կլինիկական հոգեբան Տաթևիկ Նահապետյանը։