Ինչպե՞ս դառնալ հասարակայնության հետ կապերի հմուտ, գրագետ և պահանջված մասնագետ, և ինչո՞ւ է այս մասնագիտությունը համարվում չափազանց պահանջված, գրավիչ ու բարձր վարձատրվող:
Ինչպիսի՞ լայնածավալ գործունեություն է իրականացնում հասարակայնության հետ կապերի մասնագետը՝ ազդելով ընկերության կամ անհատի դրական պատկերի ու հետագա զարգացման վրա:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների արագ զարգացմանը զուգահեռ ինչպե՞ս են փոխվել հանրության ուշադրությունը գրավելու գործիքները, և հանրային կարծիքի ձևավորման հարցում ինչպիսի՞ անգնահատելի գործառույթ է իրականացնում հասարակայնության հետ կապերի մասնագետը:
Զրույց հասարակայնության հետ կապերի մասնագետ Ռոզա Գրիգորյանի հետ: