Հասարակություն

Անհատ տաքսիստները հանդիպեցին նախարարի հետ. խնդիրները կրկին լուծում չեն ստացել

Լուսինե Վասիլյան
«Ռադիոլուր»

Օրերս տաքսիների մի խումբ վարորդներ  հանդիպում են ունեցել  տրանսպորտի և կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանի հետ և նրան են  փոխանցել 6 հիմնական պահանջեր ներկայացնող փաստաթուղթը:  Պահանջները վերաբերում են անհատ տաքսիստների գործունեության պայմաններին՝  կայանատեղեր, կարմիր գծանշումով տարածքներ, ապահովագրական ու արտոնագրային վճարներին վերաբերող հարցեր: Հանդիպումը տաքսիստներին  չի գոհացրել և նրանք որոշել են իրենց խնդիրների մասին խոսել այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ։ Դրան մասնակցել են նաև տրանսպորտի ու կապի նախարարության ներկայացուցիչները: Հենց ասուլիսի ընթացքում, ի դեպ,  վարորդնրը հեռախոսազրույց են ունեցել նախարար Գագիկ Բեգլարյանի հետ։ 

Նախ՝ այն մասին, թե ինչից են բողոքում անհատ տաքսիստները: Նրանք 6 հիմնական պահանջ են առանձնացրել և  տրանսպորտի ու կապի նախարարությունից սպասում են դրանց լուծումներին: Պահանջները, որոնք  լրագրողներին այսօր ներկայացնում էր Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանը, գործունեության պայմաններին են  առնչվում: Դրանցից մեկով, օրինակ, վարորդները կայանտեղերի տրամադրում  են պահանջում, որոնք կապահովեն ամենաքիչը  2000 տաքսիների կայանումը: Սա, ըստ նրանց, կնպաստի նաև երթևեկության թեթևացմանը:

Մյուս կետով պահանջում են, որ կարմիր գծանշումով տարածքներում տաքսիներն առնվազն  30 րոպե կայանելու հնարավորություն ունեն և չտուգանվեն դրա համար: Պահանջներից մյուսը անհատ ձեռներեցների արտոնագրային վճարներին է վերաբերում՝ վարորդներն առաջարկում են այն 9500 դրամից դարձնել 5000 դրամ և  դրանով  տարբերակել անհատ վարորդներին տաքսի ծառայություններից։ Եվ կետերից մեկով էլ, ինչպես իրենք են ասում, պահանջում են վերացնել անհավասարությունը. ներել ժամանակին դեղին համարանիշեր ձեռք բերած տաքսիստների՝ նախորդ 4 տարիների ընթացքում հարկային վճարումների գոյացած տույժերը։

Դժգոհությունը, ինչպես պարզվեց , միայն պահանջագրում նշված կետերը չեն: Կան ընդհանուր ընդհանուր բնույթի դժգոհություններ նույնպես: «Ամբողջ Հայաստանը տաքսու շոֆեր ա՝ միլիցեն էլ, դատապաշտպանն էլ, կոշկակարն էլ, բժիշկն էլ: 1 րոպեում 40 տաքսի է  անցնում ՝ դեղին, սպիտակ, կապույտ համարանիշներով: Ավելի շատ են, քան նստողները: Մարդ չունենք նստող, օդից ենք բռնում»,- ասում է Տիգրան Հովհաննիսյանը։

Վերադառնանք 6 պահանջներին: Դրանց  վերաբերյալ տրանսպորտի ու կապի նախարարի հետ ունեցած հանդիպումից Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանը գոհ չէր։ «Էս թղթին Գագիկ Բեգլարյանը չի նայել: Խելքին մոտ բաներ չե՞նք պահանջում»։

Նախարարության տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալ   Դավիթ  Մելքոնյանը պարզաբանեց.  տաքսիների գործունեության պայմաններն ավելի մատչելի են դարձել: Ինչ վերաբերում է հանդիպմանը, ապա, ըստ նախարարության ներկայացուցչի,  Գագիկ Բեգլարյանը  լսել է բոլոր վարորդներին ՝ նրանց հիշեցնելով, որ  յուրաքանչյուր պետական մարմին ունի իր գործառույթը.  գծանշումը, ապահովագրությունը, կայանատեղի հարցը  տրանսպորտի և կապի նախարարության իրավասություններից դուրս են: Տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալը վարորդների դժգոհությունը փոխանցող 2 ներկայացուցիչներին ուղղված մի հարց ուներ: «Երբ տրանսպորտի ու կապի նախարարը հրավիրեց բոլոր վարորդներին բաց քննարկումների, ինչո՞ւ չմասնակցեցիք դրան: Այստեղից մի պարզ եզրակացություն, որ սա ընդամենը շոու է»։

Այս մեղադրանքից հետո Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի նախագահը պարզաբանեց. նախարարն ինքը չի ցանկանում հանդիպել, չի պատասխանում հեռախոսազանգերին: Հերթական փորձը   կայացավ  հենց ասուլիսի ընթացքում և կառուցողական ընթացք ստացավ։ Վարորդներին հանդիպել, լսել նրանց մտահոգություններն ու քննարկել դրանք Գագիկ Բեգլարյանը խոստացավ հենց օրվա ընթացքում։

Հանդիպումից հետո զրուցեցինք Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի նախագահի հետ: Նրա փոխանցմամբ՝ հանդիպումը կայացել է, բայց վարորդների բարձրացրած հարցերին լուծում չի տրվել։

Ավելի ուշ տրանսպորտի եւ կապի նախարարությունը տարածեց հաղորդագրություն՝ նշելով, որ տաքսու վարորդների  բարձրացրած 6 հարցադրումներից 5-ը որևէ  առնչություն չունեն նախարարության օրենքով վերապահված իրավասությունների հետ։

Ինչ վերաբարում է Ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանության լիգայի նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանի հետ հանդիպմանը, ապա, ըստ նախարարության մամուլի հաղորդագրության, վերջինս ընդունել է, որ իր կողմից հնչեցված հարցերի  գերակշռող մասը չի առնչվում նախարարության գործունեությանը, և ինքը չի դիմել իրավասու կառույցներին տաքսու վարորդների խնդիրները լուծելու համար:

«Ավելին՝ նա  խոստովանեց, որ մասնավորապես ավտոկայանատեղիների խնդրով ընդամենը մեկ անգամ են դիմել իրավասու մարմնին, և  խնդիրը լուծում է ստացել: Նա նաև ակնկալեց նախարարի աջակցությունը վարորդներին հուզող խնդիրների լուծման հարցում, ինչին  ի պատասխան՝ նախարարը նշեց, որ վարորդներին սխալ ուղղորդելու փոխարեն անհրաժեշտ է խնդիրները հստակ ներկայացնել պատկան կառույցներին»:

Back to top button