Հասարակություն

«Անհասանելի» պատմական հուշարձաններ, թե անբարեկարգ ճանապարհներ

Զարգացնել ներքին տուրիզմն  ու  Հայաստանը դարձնել գրավիչ զբոսաշրջիկների համար: Հայաստանի կառավարությունը տարիներ շարունակ  հայտարարում է, որ ձեռնարկում է հնարավոր բոլոր քայլերը զբոսաշրջության ոլորտը զարգացնելու համար:

Տուրիզմը գերակա ուղղություն հռչակած մեր երկրում դեպի պատմամշակութային վայրեր տանող  անբարեկարգ ճանապարհները շատ են: Կան հուշարձաններ, որոնց  պարզապես անհնար է հասնել՝ ճանապարհ չկա:

Լոռու մարզի Ստեփանավանի տարածաշրջան այցելելիս պարտադիր պայման է դարձել Էդմոն Լեոնովիչի անվան Սոճուտ դենդրոայգի կամ պարզապես  Ստեփանավանի դենդրոպարկ այցելելը: Հենց այս  ճանապարհին էլ զրուցեցինք  տաքսու վարորդի հետ:


Մեղմ ասած անմխիթար ճանապարհների պատճառով զրուցակիցս մեքենան հաճախ է վերանորոգում:

Ճանապարհին զրուցեցինք նաև այցելուների հետ,  նրանք էլ, մեղմ ասած, գոհ  չեն :

Գյուլագարակ խոշորացված  բնակավայրի   ղեկավար  Մհեր Գևորգյանը  «Ռադիոլուրի» հետ զրույցում  ասում է՝ պատրաստ է աջակցել ճանապարհի ասֆալտապատմանը, սակայն, միայնակ ոչինչ  չի կարող անել: Նկատում է՝ եթե ճանապարհի հանգստյան գոտիները չլինեին, այնտեղ արոտավայր կլիներ: Իսկ  որպես արտովայր ճանապարհը վատը չէ: Զրուցակցիս կարծիքով՝ ավելի շատ պետք է  գործարարները մտածեն, թե ինչպես  գրավեն այցելուներին:


«Ես ինչի պետք է բիզնեսի հետ խոսեմ, իրենք պետք է իմ հետ խոսեն: Որ ասեմ բիզնեսը զարգացնելու համար ճանապարհը սարքի:

Թե որքան գումար է պետք այս  ճանապարհը կարգի բերելու համար, համայնքի ղեկավարը չգիտի,  միայն ասում է՝  առաջիկայում փոսալցման աշխատանքներ կկատարվեն ՝ համայնքի հաշվին:

«Սա մարզային ճանապարհ է,- ասում է Ռադիոլուրի մյուս զրուցակիցը՝ ՏԿ և ՏՏ նախարարության  Հայաստանի ավտոմոբիլային  ճանապարհների տնօրինության ՊՈԱԿ-ի գլխավոր տնօրենի պաշտոնակատար Գուրգեն Թադևոսյանը: Գերատեսչությունը ճանապարհի պահպանում չի իրականացնում:

«Կարևորությունից ելնելով՝ մեր մասնագետները ուսումնասիրել են՝ 3,6 կմ երկարություն ունի, որի առաջին 750  մետրը ասֆալտապատված է, քիչ քանակի փոսեր կան, մնացածը հիմնանորոգի, քանի որ վատ վիճակում է: Մոտավոր հաշվարկներով շուրջ 250 մլն դրամ գումար է  անհարժեշտ ասֆալտապատելու համար : Դեռ հաշվարկ ենք արել, գումար դեռ չկա: Խնայողությունների հաշվին նախատեսում ենք այլ ծրագրերով ներառել այդ ճանապարհը»:

Ցանկությունն ու հաշվարկները կան,   գումարները դեռ փնտրվում են: Տուրիզմը գերակա ուղղություն հռչակած մեր երկրում    դեպի պատմամշակութային վայրեր տանող  անբարեկարգ ճանապարհները շատ են: Նույն մարզում դեպի  Կուռթանի ձոր՝ Հնեվանք տանող  ճանապարհն էլ այն վիճակում է, որ  միայն լուրջ ներդրումների դեպքում է  հնարավոր կարգի բերել,-ասում է Գյուլագարակ խոշորացված բնակավայրի ղեկավար ՄՀեր Գևորգյանը: Սա ոչ միայն պատմամշակութային վայր տանող, այլ նաև ռազմավարական նշանակության ճանապարհ է :


«Նախկինում ցանկանում էին դա պահեստային ճանապարհ դարձնել, որը կտաներ դեպի Թումանյան կայարան: Որևէ համայնքապետ  չի կարող միայնակ ճանապարհը վերանորոգի:Եթե կա մեկը , որ մենակ կսարքի, ես պեչատը կդնեմ,  կգնամ , թող ինքը գա, աշխատի: Դրա վերանորոգման համար մեծ գումարներ են հարկավոր: Ռոբերտ  Քոչարյանը խոստացավ, որ կվերանոգորեն, իրենք չեն կարողացել, ես ի՞ նչ պատասխանեմ:

Հայաստանի ավտոմոբիլային  ճանապարհների տնօրինության ՊՈԱԿ-ի գլխավոր տնօրենի պաշտոնակատար Գուրգեն Թադևոսյանի տեղեկացմամբ՝  հաջորդ տարվա բյուջեի  նախագծում  ներառվել է   Հաղպատի հուշարձան  տանող 5 կմ երկարությամբ  ճանապարհը: ՀԲ միջոցներով    վերանորոգվել է Զորաց քարեր տանողը:  Արդյո ՞ ք կարող ենք այս որակի ճանապարհներով տուրզիմ զարգացնել մեր  հարցին Թադևոսյանը պատասխանում է՝

« Տարեցտարի փորձում ենք լավացնել , ամեն տարի աշխատանքներ կատարվում են, կան զարգացնելու տեղեր, աշխատում ենք այդ ուղղությամբ»:

Խոստովանում է՝  Հայաստանի ճանապարհների վիճակն այս պահին չի նպաստում   զբոսաշրջության զարգացմանը:

Back to top button