Հաջողության նոտա

Մարքեթինգը պետք է պարունակի թվեր․ մենեջեր Ռոզա Աբրահամյան․ «Հաջողության նոտա»

Ավարտել է Սլավոնական համալսարանի մենեջմենթի բաժինը: 18 տարեկանից սկսել է աշխատել տարբեր վայրերում, հիմնականում մարքեթինգային ոլորտում։ Այնուհետև սկսել է աշխատել միջազգային մի շարք բրենդների, նաև հայկական ընկերությունների հետ, որտեղ մշակել ու զարգացրել է տարբեր հետաքրքիր մարքեթինգային արտադրանք:

Մոտ մեկ տարի Չինաստանում մարքեթինգային շուկայում աշխատելուց հետո վերադարձել է Հայաստան և հիմնադրել է սեփական ընկերությունը:

Back to top button