Յուրաքանչյուր ոք պետք է իրավունք ունենա սովորելու հանրակրթական դպրոցում՝ իր կարողություններին ու կարիքներին համապատասխան։
Սկզբունքորեն այդ կարիքները պետք է բավարարվեն հանրակրթական դպրոցում և պետք է հստակ ըմբռնել, որ այս իրավունքն ապահովելը դպրոցի և պետության պատասխանատվությունն է։
Անցնելով համընդհանուր ներառական կրթության՝ պետք է փաստել, որ այս մոտեցումը պահանջում է ուսուցման նկատմամբ առավել ճկուն մոտեցում։ Ի՞նչ է նախատեսում հանրակրթության նոր չափորոշիչը համընդհանուր ներառական կրթության բնագավառում:
Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսյա Սվաճյան․
Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի դասախոս, պրակտիկ հոգեբան Նաիրա Հարությունյան․