Ինչո՞ւ է տնտեսվարողի համար կարևոր համացանցում ներկայությունը, ո՞ր թերացումներից խուսափել առցանց բովանդակություն (online content) ստեղծելիս:
Ինչպե՞ս զբաղվել Email մարքեթինգով, որ այն շահավետ լինի բիզնեսի համար, բայց չձանձրացնի հաճախորդներին:
Ինչո՞ւ է տնտեսվարողի համար կարևոր համացանցում ներկայությունը, ո՞ր թերացումներից խուսափել առցանց բովանդակություն (online content) ստեղծելիս:
Ինչպե՞ս զբաղվել Email մարքեթինգով, որ այն շահավետ լինի բիզնեսի համար, բայց չձանձրացնի հաճախորդներին: