Մոր և մանկան անկյուն

Ներառական կրթությունը՝ հեռավար ձևաչափում․ «Մոր և մանկան անկյուն»

Ի՞նչ դժվարություններ են դիտվում ներառականի երեխաների համար հեռավար ուսուցման շրջանակներում։

Նկատվու՞մ են արդեն դրական կողմեր։ Ի՞նչ անել տան պայմաններում, եթե հիպերակտիվություն ու խոսքի հապաղում ունեցող երեխան դժվարանում է կենտրոնանալ համակարգչի առաջ ուսուցման համար։

Պարզաբանում է Բանալի ընտանիքի կենտրոնի համահիմնադիր, ֆրանսիական հոգեվերլուծական դպրոցի հոգեթերապևտ, ընտանեկան հոգեբան Նարինե Իսրայելյանը:

Back to top button