Կարևոր է տարբերակել երեխաների մոտ տարբեր հապաղումների մակարդակները, խնդիրների խորությունները, երեխան ունի հոգեբանական, հոգեկան առողջության, թե՞ նյարդաբանական, այսինքն ֆիզիկական խնդիրներ։ Կարևոր տարբերակում է նաև տարբեր հաշմանդամություն ունեցող երեխաների ֆիզիկական և հոգեբանական խնդիրների համադրությունը։ Զրույց Բանալի ընտանիքի կենտրոնի համահիմնադիր, ֆրանսիական հոգեվերլուծական դպրոցի հոգեթերապևտ, ընտանեկան հոգեբան Նարինե Իսրայելյանի հետ վերնոշյալ հարցերի, ինչպես նաև «Երեխաների քաղաք» նախագծի շուրջ :
մեկ րոպեից էլ քիչ