Նոր էջ՝ օբյեկտիվ տեղեկատվությամբ
«Բացում ենք նոր էջ, որտեղ օբյեկտիվ տեղեկատվություն կլինի» ,-այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հայտարարել է ՏԿ և ՏՏ նախարար Աշոտ Հակոբյանը։
Նրա տեղեկացմամբ, «Հյուսիս-հարավ» տրանսպորտային միջանցք ծրագիրը հինգ տրանշից է բաղկացած, ֆինանսավորվում է միայն առաջին երեք տրանշները, մնացածները ֆինանսավորողներ չունեն, հարցը լուծված չէ։
Ուստի անլուրջ կլինի, եթե որևէ մեկը ծրագրի ավարտի մասին հայտարարություն կանի։ Արտաշատ-Սիսիան, Սիսիան- Քաջարան ամենաբարդ հատվածի մասով, Գյումրիի շրջանցիկ ու Գյումրի-Բավրա հատվածները դեռ ֆիմամսավորողների են սպասում։
Նախարարը նաև տեղեկացրեց, որ Երևան-Արտաշատ ու Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածները ավարտական վկայականներ դեռ չեն ստացել, քանի որ թերություններ են հայտնաբերվել ու դրանք պետք է վերացվեն։ Հակոբյանը ընդգծեց, որ շինարարությունը կիրականացվի տեղական շուկայից գնված շինանյութով։
«Հյուսիս-հարավ»-ի ֆինանսավորման հետ կապված խնդիրներ կան»,- հայտարարեց ՏԿ ու ՏՏ նախարար Աշոտ Հակոբյանը։ Նա հայտարարեց ՝ ճանապարհը իսկապես ունի ռազմավարական նշանակություն, չբացառեց, որ հետազոտությունները լիարժեք չեն արվել։ Որպես օրինակ նշեց, որ բնակարանը վերանորոգելիս էլ բազմաթիվ խնդիրներ են ի հայտ գալիս։ Ամենաբարդ հատվածը՝ Սիսիսան-Քաջարանը կկառուցվի պետություն-մասնավոր հատված համագործակությամբ։
Աշոտ Հակոբյանը հայտարարեց ՝ Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի ապագայից չեն հրաժարվի։
ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանն այսօր ծանոթացել է Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի Տրանշ 2 Աշտարակ-Թալին հատվածի աշխատանքներին: Նախարարը մի խումբ պաշտոնյաների, լրագրողների, շահագրգիռ ՀԿ ներկայացուցիչների հետ հանդիպմանը շեշտել է, որ այս այցի նպատակը ներդրումային այս ծրագրի իրականացման դաշտում նոր էջ բացելն է:
Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքը՝ հատելով Հայաստանի տարածքը հարավից հյուսիս, ընդգրկում է երկու խոշոր հատվածներ՝ Մ2 Երևան-Երասխ-Եղեգնաձոր-Մեղրի և Մ1 Երևան-Գյումրի-Վրաստանի սահման ավտոճանապարհները և ճանապարհային ենթակառուցվածքները:
Ծրագիրն իրականացվում է բազմատրանշ ֆինանսավորմամբ և բաժանված է առանձին տրանշների: