Ինչու էին բեռնատարի վարորդները փակել Երեւան-Գյումրի ճանապարհը
Տուգանքներ՝ բեռնատարների վարորդներին՝ ավել քաշի համար: Օրենսդրորեն կիրառվող տուգանքները հարուցել են բեռնատարների վարորդների դժգոհությունը: Նրանք երեկ փակել էին Երևան — Գյումրի միջպետական ճանապարհը:
Ինչո՞ւ էին փակել և մի քանի ժամից ի՞ նչ նախապայմաններով բացվեց ճանապարհը: «Ռադիոլուրին» այսօր պարզաբանումներ է ներկայացրել տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարարի տեղակալ Անդրեյ Սիմոնյանը:
«Ռադիոլուր»-ը զրուցել է նաև բողոքող վարորդների հետ, լսել մասնագետների դիտարկումները:
Արագածոտնի մարզի Ուջան համայնքում բնակվող Յուրա Հովհաննիսյանը վերջերս է ՌԴ-ից վերադարձել է ու փորձում է աշխատանք գտնել Հայաստանում: Որոշեց բեռնափոխադրում իրականացնել: Գնեց «Զիլ» մակնիշի բեռնատար ու սկսեց աշխատել:
«Ռադիոլուրի» զրուցակիցը երեկ միացել էր Գյումրի- Երևան միջպետական ճանապարհը փակած վարորդներին: Նրանք պահանջում էին չեղարկել Վարչական իրավախախտումների մասին օրենքի այն դրույթը, որով բեռնատար մեքենաների բեռների ծավալի սահմանափակում է մտցվել: Մոտ մեկ ամիս առաջ ուժի մեջ մտած օրենքի այս կետը սահմանում է թույլատրելի բեռից ավելի ամեն 1 տոննայի համար 200 հազար դրամ։ Ինչու՞ հենց հիմա սկսվեց բողոքը. «Ռադիոլուրի» հարցին պատասխանում է տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարարի տեղակալ Անդրեյ Սիմոնյանը:
Հայաստանի տրանսպորտային առաքողների միության նախագահ Մակար Առաքելյանն է զրուցակիցս: Նրա խոսքով, խնդիրը հրատապ է, քանի որ տարեսկզբին նման խնդրի առաջ իրենք նույնպես կանգնել էին,
Կարգավորումը կատարվում է վարչական իրավախախտումների օրենսգրքով։ Ըստ դրա՝ սահմանված է տուգանք նվազագույն աշխատավարձի հարյուրապատիկի չափով ծանրաքաշ տրանսպորտային միջոցների համար ավտոմոբիլային ճանապարհներով առանց դրանց տնօրինողի թույլտվության երթեւեկելու դեպքում։
«Հայաստանի Հանրապետության ավտոմոբիլային ճանապարհներով` 44 տոննա ընդհանուր զանգվածը գերազանցող ծանրաքաշ բեռնատար տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունն առանց փոխադրումների իրականացման հատուկ թույլտվության ՝ առաջացնում է տուգանքի նշանակում՝ մինչև մեկ տոննա և ավել յուրաքանչյուր տոննայի համար՝ սահմանված նվազագույն աշխատավարձի երկուհարյուրապատիկի չափով:
Հայաստանի Հանրապետության ավտոմոբիլային ճանապարհներով մեկ սռնու վրա ընկնող բեռնվածքը 11.5 տոննան գերազանցող ծանրաքաշ տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունն առանց փոխադրումների իրականացման հատուկ թույլտվության առաջացնում է տուգանքի նշանակում՝ մինչև հինգ հարյուր կիլոգրամ և ավել յուրաքանչյուր հինգ հարյուր կիլոգրամի համար՝ սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հարյուրապատիկի չափով»:
ՀՊՏՀ տնտեսության կարգավորման և միջազգային տնտեսական հարաբերությունների ֆակուլտետի դեկան, տնտեսագիտության թեկնածու, դոցենտ Գրիգոր Նազարյան:
ՏՏ նախարարի տեղակալ Անդրեյ Սիմոնյանի փոխանցմամբ, որոշել են ստուգումների գործընթացը ժամանակավորապես դադարեցնել, իսկ տուգանքների համար դիմումներ կներկայացվեն, ուսումնասիրություն կկատարեն: Եթե պարզվի, որ տուգանքները իրավական հիմք չունեն, դրանք կչեղարկվեն: