Հասարակություն

Սոցհարցումները՝ որպես հասարակական կարծիքի վրա ազդող միջոց


Մարտի 17-ից 24-ն ընկած ժամանակահատվածում շուրջ 1600 բնակիչների շրջանում իրականացվել է սոցիոլոգիական հարցում՝ նախընտրական թեմաներով: Աշխատանքն իրականացրել է Հասարակական կարծիքի հետազոտության համառուսաստանյան կենտրոնը: Այսօր հրապարակվել են արդյունքները, որոնք, ի դեպ, շատ հակասական են: Հատկապես նախընտրական շրջանում անբարեխիղճ մրցակցության մեջ սոցիոլոգիան օգտագործվում է ոչ թե որպես գիտություն, որը ցույց է տալիս բացերն ու աշխատելու ուղղությունները, այլ կիրառվում է որպես զենք՝ հասարակական կարծիքի վրա ազդելու համար:

Ցուցադրել ավելի
Back to top button