Քաղաքական

Նախընտրական քարոզչությունը՝ սոցցանցերում


Ընտրություններին մասնակցող քաղաքական 9 ուժերից 8-ը ինտերնետային լայն ռեսուրսն օգտագործում են նախընտրական քարոզարշավը լուսաբանելու եւ հանրության մի խմբին ներկայանալու համար՝ ծախսելով մեծ գումարներ: Ներդրված գումարները, որոնց չափը PR գաղտնիք է, արդյո՞ք կարդարացնեն քաղաքական ուժերի սպասումները։ Հասմիկ Մարտիրոսյանն է ամբողջացրել տեղեկատվական տեխնոլոգների, բլոգերների, լրագրողների հետ զրույցը՝ «Համացանցային քարոզարշավը 2017 խորհրդարանական ընտրությունների նախընտրական շրջանում» թեմայի շրջանակում:

Ցուցադրել ավելի
Back to top button