Հասարակություն

«Աքիլլեսը» պետական մարմիններից ոչ թե նամակներ, այլ՝ գործնական քայլեր է ակնկալում

aidaavetisyan

«Աքիլլես» ավտովարորդների իրավունքների  պաշտպանության կենտրոնը  ԵԱՀԿ աջակցությամբ իրականացնում է ծրագիր, որի շրջանակներում անցկացնում է մշտադիտարկում՝ հայտնաբերելու   երթևեկության կազմակերպման թերությունները  և համապատասխան գրություններով   հետևում  դրանց շտկումներին: Թեև իրենց մտահոգությունների մասին  հասարակական կազմակերպությունը ստացել է պատասխաններ, սակայն այն չի գոհացրել կենտրոնի նախագահ Էդուրդ Հովհաննիսյանին, նա պահանջում է գործնական քայլեր: 

Ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանը խոսել է նաև արագաչափերի և շարժական տեսանկարահանող սարքերի առավելությունների ու թերությունների մասին՝ նշելով, որ դրանց տեղադրումը ճիշտ է, սակայն հակասում է կառավարության որոշումներին:

 

2012 թվականից ՀՀ-ում սկսվեցին երթևեկության վերահսկողության և իրավախտումների արձանագրման տեսախցիկների և արագաչափ սարքերի տեղադրման աշխատանքները, որոնք պետք է նվազեցնեին  նաև ճանապարհատրանսպորտային պատահարները, սակայն վերջերս ոստիկանությունը հրապարակեց  այս տարվա  պատահարների  թվերը, որոնք նախորդ տարիների հետ համեմատելով աճել են:

«Աքիլլես» ավտովարարոդների իրավունքների պաշտպանության կենտրոնի նախագահ Էդուարդ Հովհաննիսյանը կարծում է, որ պատահարների թիվն աճել է ոչ թե վերոնշյալ սարքերի տեղադրման պատճառով, այլ ապահովագրական համակարգի ներդրումից հետո  դեպքերը սկսել են արձանագրվել:

Ավտովարորդների  իրավունքների պաշտպանը  տեսախցիկների և արագաչափ սարքերի տեղադրումը համարում է ճիշտ, սակայն կարծում, որ նախևառաջ պետք է կազմակերպվել ճիշտ երթևեկություն, ապա նոր տեղադրել սարքեր: Նման դեպքերում էլ  առաջանում են կոռուպցիոն ռիսկեր, ասում է Էդուարդ Հովհաննիսյանը և հիշատակում կոռուպցիայի դեմ պայքարի միջազգային կոնվեցիան, որտեղ նշվում է, որ  վարչական ու պետական մարմինների կողմից  օրենքի խախտումները պարունակում են  կոռուպցիոն ռիսկեր:

Եթե տեղադրվում են  արագությունը սահմանող նշաններ և արագաչափեր, ապա դրանք պետք է դրվեն օրենքի սահմաններին համապատասխան, ասում է ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանը և նշում, որ կառավարության համապատասխան որոշումների պահանջները խախտելով են տեղադրվել այդ սարքերը և որոշ նշաններ:

Արդեն  երեք  ամիս է «Աքիլլես» ավտովարորդների իրավունքների  պաշտպանության կենտրոնը  ԵԱՀԿ աջակցությամբ իրականացնում է ծրագիր, որի շրջանակներում անցկացնում է մշտադիտարկում՝ հայտնաբերելու   երթևեկության կազմակերպման թերությունները  և համապատասխան գրություններով   հետևում դրանց շտկումներին: Թեև իրենց մտահոգությունների մասին  հասարակական կազմակերպությունը ստացել է պատասխաններ, սակայն դրանիք նրան չեն բավարարել։ «Մեր գրած գրեթե 30 նամակներին, որոնց վերաբերյալ ստացել ենք  պատասխաններ, թե ճանապարհային ոստիկանությունը, թե՛ քաղաքապետարանն ընդունում են, որ դրանք թերություններ են, որոնք պետք է շտկվեն: Սակայն պատասխանները կրում են «կանենք», «կտեղադրենք», «կգծենք» բնույթ: Սա մեզ չի բավականացնում, մեզ պետք են գործնական քայլեր»:

Էդուարդ Հովհաննիսյանը, սակայն,  դժգոհում է, որ մեկ հարցի շուրջ  պատասխանում են երկու կառույցներ՝ Երևանի քաղաքապետարանն ու  ՀՀ տրանսպորտի նախարարությունը: Եվ այս դեպքում էլ չեն կարողանում հասկանալ, թե նշանների տեղադրումը,  երթևեկությունը կազմակերպելն ու այլ հարցեր ում լիազորությունների մեջ են: Կառույցները մեկը մյուսի վրա են  գցում: Կարծում է, որ անհրաժեշտ է ստեղծել անկախ կառույց, որը կզբաղվի ոստիկանության լիազորությունների մեջ չմտնող հարցերով:

Սերբիայում արդեն նման մի կառույց գործում է, որի արդյունքում ավտոպատահարների  դեպքերը նվազել են: Այնտեղ տուգանվում են նաև օրինազանց ավտոտեսուչները:

Իսկ   սահմանված առավելագույն  արագության  գերազանցման փաստերը հայտնաբերելու նպատակով կիրառվող  շարժական լուսանկարահանող-արագաչափ սարքերի վերաբերյալ էլ «Աքիլլես» ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանության կենտրոնի նախագահը կիսում է   ոստիկանության կարծիքը: «Դուք երթևեկեք կանոններով, մի՛ գերազանցեք  արագությունը։ Գրած է, որ բնակավայրերից դուրս  երթևեկեք 90 կմ արագություն, ուրեմն այդքան էլ գնացեք, և 100 հատ արագաչափ էլ դնեն՝ չեք տուգանվի»։

Ցուցադրել ավելի
Back to top button