Հասարակություն

Ինչպես ճիշտ ապահովագրել մեքենան. մասնագետի խորհուրդն ու վարորդների դժգոհությունը

Արմինե Գեւորգյան
Լիանա Եղիազարյան

«Ռադիոլուր»

Եթե ցանկանում եք, որ ԱՊՊԱ պայմանագիրը պատշաճ սպասարկվի ապահովագրական ընկերության կողմից, պետք է սպառողները մի քանի հանգամանքի վրա ուշադրություն դարձնեն, այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասել է Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի իրավաբանական ծառայության բաժնի պետ Սամվել Աղախանյանը:

Նա վարորդներին  խորհորդ է տալիս ԱՊՊԱ պայմանագիր կնքելիս նախ ուշադրության դարձնել, թե ինչ փաստաթուղթ է տրամադրվում որպես պայմանագիր, ուշադիր լինեն, որ ստորագրված լինի ապահովագրական ընկերությունը ներկայացող անձի կողմից:

Գևորգ Ղուկասյանը հորդորում է. եթե սահմանված 35 րոպե ժամկետում (Երևան քաղաքի  մասին է խոսքը) ԱՊՊԱ ներկայացուցիչը ուշանում է,  ապա վարորդները պարտավոր չեն սպասել նրան, բայց անպայման պետք է արձանագրեն  վթարը, որպեսզի փոխհատուցում լինի կամ զանգահարեն ճանապարհային ոստիկանություն։

Իսկ վարորդները դժգոհում են ոչ միայն ապահովագրական գործակալի դեպքի վայր ուշացումից, այլեւ փոխահուցումից, որը չի ծածկում վնասի իրական չափը։

Ցուցադրել ավելի
Back to top button