Հասարակություն

Կրթության ոլորտի հաջողության գրավականը դպրոցների համաչափ զարգացումն է

Ալիսա Գևորգյան
Աննա Մարտիկյան
Երեւան-Գյումրի

 

Կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների արդյունքների վերաբերյալ գնահատականները շատ տարբեր են:  Օրինակ, Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի ձևակերպմամբ  հանրակրթական համակարգը մեզանում դարձել է պրոտոկոլային ՝ սեպտեմբերի մեկ, փուչիկներ, հետո վերջին զանգ և այլն: Մինչդեռ իրական կրթությունն այն է, ինչ տեղի է ունենում ամեն օր, սովորական դասաժամի ընթացքում: Փորձագետին մտահոգում է նաև այն, որ  մեզանում առկա սոցիալական բևեռացումն իր արտացոլումն է գտնում նաև հանրակրթության ոլորտում: Ունենք վատ, ուշադրությունից դուրս մնացած և առավել բարվոք վիճակում գտնվող դպրոցներ և հոսքը առաջիններից  դեպի վերջինները  գնալով մեծանում է: Հանրակրթության ոլուրտում լավագույն արդյունքներ ունեցող երկրների փորձը փաստում է՝ ոլորտի հաջողության գրավականը  դպրոցների համաչափ զարգացումն  է: «Հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումների ազդեցությունը մարզային դպրոցներում» թեմայի շուրջ Գյումրիի ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբում կազմակերպված քննարկման մանրամասներն ու համայնքային դպրոցների խնդիրները՝ «Ռադիոլուր»-ի անդրադարձում:

 

Ցուցադրել ավելի
Back to top button