Հասարակություն

Ճարտարապետները դեմ են «Զվարթնոցը» քանդելուն

Արտակ Բարսեղյան
«Ռադիոլուր»

«Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքի հետագա ճակատագրի վերաբերյալ քննարկումները շարունակվում են: Օդանավակայանի կոնցեսիոներ «Արմենիա» միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը մտադիր է քանդել այն՝ փոխարենը կառուցելով նոր տերմինալի մասնաշենքը: Հայաստանի յուրահատուկ այցեքարտ համարվող մերօրյա  «Զվարթնոցի» պահպանման օգտին են խոսում ճարտարապետները։

 

Քանդե՞լ, թե՞ չքանդել. Դոմոկլյան սուրը հիշեցնող այս հարցը կախված է  «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքի գլխավերում: Ղեկավարվելով բիզնես ծրագրերով՝ կոնցեսիոներ կառավարիչ ընկերությունը նպատակահարմար է գտնմում   շուրջ 30 տարի առաջ կառուցված շենքի տեղը կառուցել ապակեպատ նոր տերմինալը:  Այս գաղափարին ընդդիմանում են հասարակության շատ ներկայացուցիչներ: Հարցը նախնական քննարկումներ է անցել Հանրային խորհրդի հանձնաժողովներում, որտեղ ևս կոնցեսիոն կառավարչի նման ծրագրերը հանության չարժանացան:

«Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքի հետագա ճակատագրի շուրջ շարունակվող քննարկումները ողջունելի են Հայաստանի ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանի համար: Ճարտարապետական առումով համարվելով խորհրդային մոդեռնիզմի լավագույն օրինակներից՝ «Զվարթնոցն» իր կարողությունները չի սպառել և քանդման ենթակա չէ, գտնում է Մկրտիչ Մինասյանը: Ըստ նրա՝  կոնցեսիոների նույն տրամաբանությամբ՝ մայրաքաղաքի հոյակերտ շենքերի մեծ մասը պետք է քանդվի։

«Հայնախագիծ» ինստիտուտի գործադիր տնօրեն Գրիգոր Ազիզյանը իր հերթին նշեց, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքը գտնվում է պետության սեփականության ներքո, իսկ բուն օդանավակայանը 2002 թվականից հանձնված է կոնցեսիոն կառավարման: Կարողությունների կորստի հարցը  նա վիճահարույց է համարում: Եղած կառույցը վերանորոգելու և ուժեղացնելու աշխատանքները կարժեենան մինչև 12 մլն ԱՄՆ դոլար, իսկ քանդման և նոր տերմինալի կառուցումը 10-15 անգամ ավել գումար կպահանջի: Ամեն դեպքում՝  օդանավակայանի նոր տերմինալի կառուցման համար կա համապատասխան տարածք, որի ճիշտ օգտագործման պարագայում քանդելու կարիքը կվերանա, հավելեց Մկրտիչ Մինասյանը։

Ամեն դեպքում՝ հարցը կարիք ունի լուրջ մասնագիտական քննարկման և մոտեցման, առանց ինչի հնարվոր չի լինի գտնել ճիշտ և լավագույն լուծումը:

Ցուցադրել ավելի
Back to top button