Հասարակություն

Ապրիլի 7- ից մայիսի 3- ը լսել ենք 508 ժամ քարոզչական նյութ

Լուսինե Վասիլյան

«Ռադիոլուր»

ԿՀԸ փոխնախագահ Լաուրա Գալստտյանն այսօր ամփոփել է Երեւանի ավագանու ընտրությունների՝ ռադիո- հեռուստատեսային նախընտրական քարոզարշավի արդյունքները։

Քարոզարշավի օրերին մենք դիտել կամ ունկնդրել ենք 31 հազար 103 րոպե քարոզչական նյութ։

Եւ վճարովի, եւ անվճար եթերաժամից ամենաշատն օգտվել է ԲՀԿ- ն՝ 5514 րոպե, ամենաքիչը՝ «Առաքելությունը»՝ 1747 րոպե։

Տպագիր քարոզչության համար հատկացված 216 վահանակներից 211- ը օգտագործվել են։

Ցուցադրել ավելի
Back to top button